Karen Kingston: «H CIA με χαρακτήρισε ως επικίνδυνη, θέλουν να με σκοτώσουν».


Η Karen Kingston, είναι αναλύτρια βιοτεχνολογίας και έχει αποκαλύψει διπλώματα ευρεσιτεχνίας, άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και έγγραφα που αποδεικνύουν το επιχείρημα της, ότι οι ενέσεις για τον covid mRNA είναι στην πραγματικότητα εμφυτεύματα τεχνολογίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμα και για την επίτευξη μιας παγκόσμιας υποδούλωσης ή/και γενοκτονίας.

Σε ένα βίντεο που ανήρτησε στο [ The Kingston Report ] ισχυρίζεται ότι η ζωή της βρίσκεται σε κίνδυνο απο την CIA η οποία την χαρακτήρισε διπλό πράκτορα και θέλει να την δολοφονήσει. Η Kingston ισχυρίζεται επίσης ότι οι τοπικοί σερίφηδες μπορούσαν να αρπάξουν το βιολογικό όπλο της Pfizer και να τερματίσουν αυτήν την απειλή αλλα δεν το καναν. Εδώ είναι ο σύνδεσμος για το γράμμα για το οποίο μιλάει:  Unlocked: The Intelligent and Brave Have Waiting for this Weapon

Ισχυρίζεται ότι το RFK Jr. μπορεί να βρίσκεται σε κίνδυνο, αλλά του δίνει το πλεονέκτημα της αμφιβολίας καθώς μπορεί απλώς να λαμβάνει κακές συμβουλές από τον Δρ. Malone. Ζητά από τον RFK Jr. να συνέλθει και να αναγνωρίσει ότι τον παίζουν.

«Αν η Kingston έχει χαρακτηριστεί ως στόχος δολοφονίας, τότε η κοινοποίηση αυτού του βίντεο θα μπορούσε να σώσει τη ζωή της. Αυτό δεν είναι παιχνίδι, υπάρχουν συνέπειες που αντιμετωπίζουν όσοι λένε την αλήθεια. Στο κίνημα σίγουρα έχουν διεισδύσει πολλοί πράκτορες, και αυτός είναι ο λόγος που είμαι ένας μοναχικός λύκος και δουλεύω μόνος παρά τις πολλές προσφορές να συνεργαστώ. Ξέρω ότι είμαι κι εγώ στόχος, επομένως δεν εμπιστεύομαι κανέναν εκτός από τον Θεό», έγραψε ο Son of Enos .

Στο παρακάτω βίντεο, η Κάρεν καλεί τους Μάικ Άνταμς, Μίκι Γουίλις και Στιβ Κιρς «να μιλήσουν με τον Δρ Ρόμπερτ Μαλόουν και να τον κάνουν να αποσυρθεί απο τη CIA – είναι φίλος μαζί τους».

Δεν υπάρχει μέρος να κρυφτώ από αυτούς

«Θέλω να ξέρετε, είμαι πολύ υγιής, είμαι εξαιρετικιά κολυμβήτρια και δεν έχω τάσεις αυτοκτονίας. Είμαι εδώ παλεύοντας για μας και για το μέλλον της ανθρωπότητας. Οπότε, όλοι όσοι με στηρίζουν, σας ευχαριστώ πολύ. Το εκτιμώ πραγματικά. Έχω εξαντληθεί. Είμαι εντελώς εξαντλημένη από την προσπάθεια να παραμείνω ζωντανή. Λυπάμαι για την αγωνία που σας προκάλεσα. Πηγαίνετε στο Substack μου και λάβετε αυτά τα έγγραφα, κάντε το. Παρακαλώ λάβετε μέτρα τώρα.” 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

“Πέθανε ξαφνικά” – ΠΕΘΑΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ (2022) ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ)

Ο Ελληνας Βαγγέλης Παπαθανασίου " Εδώ καί 1700 χρόνια Η Νέα Τάξη ( Χριστιανισμός) Κατέστρεψε τήν Ελλάδα πού είναι υπό Κατοχή"

Ο Ελον Μασκ ανησυχεί για την “πληθυσμιακή κατάρρευση” της Ελλάδας

2023 WEF: «Εμείς είμαστε οι εκλεκτοί που θα σώσουμε τον πλανήτη»!

"Μού είπαν πώς είναι ασφαλές".....Μιά βόλτα σέ όλον τόν κόσμο,μέ βίντεο . Υπάρχουν χιλιάδες βίντεο μέ μαρτυρίες..!!!

ΣΕ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ.Τό ΙΡΑΝ Εκτόξευσε drones στο Ισραήλ