ΟΙ Γερμανοί...Ξανάρχονται, ή μήπως δέν έφυγαν ποτέ. ; ; Γιά δεύτερη φορά τά τελευταία χρόνια επίσκεψη παραμονές τής γιορτής τού ΟΧΙ...!!! την Οκτωβρίου 26, 2022 Λήψη συνδέσμου Facebook X Pinterest Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Άλλες εφαρμογές Επίσκεψη συμβολισμών στην Αθήνα 28/10/2021 επίσκεψη Μέρκελ 27/8/2022 επίσκεψη Σόλτς.Καταφθάνει σήμερα στήν Αθήνα ό καγκελάριος Σόλτς,έτοιμος νά "ζητήσει - αρπάξει" όσο απόθεμα έχει απομείνει στήν Ελλάδα από φυσικό αέριο.Ναί Ακριβώς αυτό.Μαζί μέ τίς εντολές πού θά δώσει στήν "'ας πούμε" κυβέρνηση Μητσοτάκη,καί τίς υπόλοιπες δουλίτσες πού θά συμφωνήσουν, ό κύριος σκοπός είναι τό ΑΠΟΘΕΜΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.Δέν μπορεί ή Γερμανία νά ξεμείνει από ενέργεια,ούτε ή βιομηχανία της νά σταματήσει.Σέ λίγες μέρες νά περιμένουμε αύξηση στά πάντα,γιατί δέν υπάρχει κάποιος ε΄δω νά πεί ΝΑΪΝ...!!!Τό μοναδικό ΝΑΪΝ ήταν τότε ένα καί μοναδικό τό 1940. Από τότε είμαστε όλο ΝΑΙ ....!!!!